Интервју: Тараба на интернету

FacebookLinkedinEmail
25.03.2024.
Интервју: Тараба на интернету
У овом издању domen.rs интервјуа гост нам је Миломир Драговић, инжењер и предузетник, а тема о којој говоримо је пословање бренда који примарно користи ћирилично писмо.

Миломир Драговић је изградио каријеру која премошћава технологију, образовање, традицију и иновације. Директор је фирме Тараба која се бави креирањем дигиталних производа. Оснивач је Тараба Портала који представља Миломирову посвећеност очувању и промоцији ћирилице у дигиталном простору. Такође се активно бави едукацијом и креирањем стартапа Oakify који аутоматизује индуструју догађа.

Миломир нам је дао одговоре на следећа питања:

1. Тараба, зашто тај назив бренда? 

2. Који су изазови креирања бренда који се примарно обраћа на ћириличном писму? 

3. На Тараба порталу се налази и речник. Шта је поента Тараба речника? 

4. Чему је намењен и коме је намењен садржај на Тараба порталу? 

5. Како пружити пример другима за добру употребу ћирилице на интернету и у брендингу?

 

Не пропустите да чујете одговоре на ова кључна питања за ваше пословање.

 

FacebookLinkedinEmail