Bleyzer: Изванредна гардероба за изванредне жене

FacebookLinkedinEmail
13.04.2024.
Bleyzer: Изванредна гардероба за изванредне жене
Сваки њихов одевни предмет је израђен од пажљиво одабраних, природних и висококвалитетних материјала, с кројем таквим да несумњиво одолева пролазним модним трендовима. Дизајнерка Даниела Драганов је пре више од деценије покренула бренд Bleyzer, чија је суштина, како каже, стварање изванредне гардеробе за изванредне жене.
Даниелина десна рука, Виолета Радуловић, сматра да искуство и ужитак које Bleyzer нуди у свом Hub-у на Косанчићевом венцу само може да се мери с највећим светским модним брендовима.

Кад је настао Bleyzer?

Виолета Радуловић: Даниела је покренула Bleyzer пре више од деценије. Испрва се овај бренд бавио производњом кожне галантерије, али с временом је то прерасло у израду уникатне женске гардеробе.

Почели смо с једном кројачицом, па смо тако, малим корацима, из године у годину, израсли у тим који чине три кројачице, једна моделарка, колегиница из маркетинга, колега из продаје. Нигде не журимо, ослушкујемо и пратимо, како потребе бренда, тако и потребе тржишта.

Данас имамо колекције за свако годишње доба и редовно додајемо нове одевне комаде од природних материјала.

Како је Bleyzer добио назив?

Даниела Драганов: Док сам одрастала, у нашој породици се одувек за сако говорило блејзер, па ми је самим тим та реч била прва асоцијација када сам размишљала о називу бренда. На уму је била оштра и јасна форма, те се Bleyzer са Y некако сам наметнуо.

Како долазите до клијената?

Виолета Радуловић: Углавном преко препоруке. Током деценије постојања, имамо велики број предивних жена које с уживањем купују и носе наше моделе. Наравно, ту су и други маркетиншки канали комуникације, али је ипак та препорука непроцењива. Из године у годину тржиште све више препознаје квалитет домаће производње.

Имамо и знатан број клијента из иностранства који поручују преко веб-странице.

Циљ нашег маркетинга је да купце добро упознамо, да их схватимо тако добро да производи које креирамо буду такви да им у потпуности одговарају и да се сами продају.

Пословна филозофија нам је таква да купца стављамо у центар активности и читаве организације.

Где вас клијенти могу наћи?

Виолета Радуловић: Мода је доступна у мери у којој су доступни и канали комуникације. Отуда динамичне комуникационе промене, с акцентом на масовним интеракцијама, снажно доприносе томе да се мода са пиједестала недоступности и недостижности – на ком је деценијама, па и вековима – „спусти” у сваки кутак света и, више него икада, буде подједнако доступна свима.

Седиште нам је на Косанчићевом венцу, у Улици Добрице Ћосића 7, а сваки наш производ се може поручити на сајту, као и на друштвеним мрежама

Иначе, иако смо смештени на Косанчићевом венцу, односну у центру Београда, наш локал није у прометном делу, што је донекле и била идеја. Наиме, нама не треба излог јер је суштина у самом искуству куповине и у квалитету наших производа и то нас најбоље представља.

Како бисте дефинисали гардеробу коју производите?

Виолета Радуловић: Модна индустрија обухвата широк дијапазон врста, структура и обима послова који се обављају у циљу да се задовоље потрошачи. Наше опредељење је business cesual. Када нам неко постави ово питање, волимо да цитирамо Оскара Вајлда:

„Мода пружа човеку сигурност какву ни религија није успела да му пружи.”

Можда је баш то одговор, тежимо ка томе да гардероба коју производимо пружи сигурност.

Никако се не уклапамо у оно што је тренутно модерно на тржишту. Наши модели су оштрих линија и јасног кроја – онако како их Даниела дизајнира. И то, с разлогом, никада не излази из моде.

Шта је оно што издваја Bleyzer од других брендова?

Виолета Радуловић: Ванвременски модни стил, као и доживљај који сваки пажљиво сашивени комад одеће изазове код наших купаца.

Сваки комад одеће се ручно шије и то искључиво од природних материјала: вуне, лана, памука, вискозе, свиле.

Дакле, поред уникатне гардеробе, ви нудите и подједнако уникатно искуство?

Виолета Радуловић: Наш Hub није замишљен као продавница. На једном месту је производња, звук машина за шивење, мирис природних материјала, пара од пегле, али и добра музика, кафа и домаћа ракијица. У нашем простору је веома необична енергија. Различите, дивне жене које су наши клијенти, као и цео Bleyzer тим, доприносе томе.

Волимо да организујемо и књижевне вечери, спајамо моду, поезију и вино, а често организујемо и хуманитарне догађаје.

Овде долази до размене енергије, искустава, интересовања и животних стилова.

То се најбоље огледа током тзв. Bleyzer Hub Day-а: сваке среде радимо продужено, до 20 часова, и тада размењујемо енергију и искуства, без икакве обавезе да се нешто купи.

Са преко 16.000 пратилаца, врло сте популарни на Инстаграму.

Виолета Радуловић: Инстаграм се убрзано развија и расте, потврђујући да је фотографија доминантни дигитални формат који данас корисници радо конзумирају и још радије их деле са својим пријатељима. На нашем профилу с пуно љубави објављујемо фотографије наших пријатељица и купаца у Bleyzer моделима. Иначе, другарице уживају да нам буду модели.

Колико вам сајт значи у пословању?

Даниела Драганов: Онлајн шоп нам је веома користан. Повећана посећеност сајта дешава се у периоду сезонских снижења. Наше клијенткиње су углавном запослене жене, мајке, с много обавеза и активности током дана, и одговара им онлајн куповина, посебно када је у аутлету неколико комада њиховог омиљеног модела.

Узгред, достава за наше купце широм Србије је бесплатна за све поруџбине преко сајта.

Зашто сте изабрали .rs домен?

Даниела Драганов: Кад год бих куповала неки комад гардеробе с италијанског или француског сајта, њихов домен би увек био домаћи, као својеврсни доказ порекла производње. И то ми се допало, па сам отуда и одабрала .rs домен.

FacebookLinkedinEmail