KORISNI
sadržaji o domenima

Saznaj više o internet domenima i njihovoj pravilnoj upotrebi, o izradi internet sajtova i njihovoj promociji, kao i o drugim srodnim temama o dobroj praksi prisustva i bezbednosti na Internetu.

INFOGRAFIK: Mitovi o ćirilici na Internetu

Da li je istina i zašto nije da Gugl ne voli ćirilicu, da nema dovoljno ćiriličkih fontova, da je teško je pretvaranje teksta iz latinice u ćirilicu i obrnuto, da društvene mreže ne rade sa ćirilicom i da je ćirilica slabo zastupljena?
VIŠE >

.СРБ domen – istine i zablude

Svi znamo da položaj ćirilice u srpskom društvu nije onakav kakav zaslužuje nacionalno pismo bilo koje zemlje na svetu. Za to nisu uvek krive tehnologije pristigle sa Zapada, jer su mnogi tehnički problemi upotrebe ćirilice na računarima i na Internetu odavno rešeni. 
VIŠE >

Od dimnih signala do Interneta

Od komunikacije oblačićima dima koje svi mogu da vide, do komšijine bežične internet veze koju bi svi hteli da koriste, pitanje bezbednosti je bilo pitanje nivoa znanja i poštovanja pravila.
VIŠE >

Mali rečnik internet pojmova

Da li znate šta je naziv internet domena? A šta je DNS? Za šta je skraćenica ccTLD, a za šta ccSLD? Da li znate koja je razlika između generičkog i nacionalnog domena najvišeg nivoa?
VIŠE >

Čiji je moj naziv internet domena?

U svetu savremenih komunikacija sastavni deo identiteta kompanije ili pojedinca je i naziv internet domena, kao deo web adrese i e-mail adrese.
VIŠE >

VIDEO: Zašto je .RS najbolji izbor

Animirani infografik o prednostima nacionalnog internet domena
VIŠE >

INFOGRAFIK: Šta sve možeš sa svojim domenom…

Sedam načina za pametnu upotrebu nacionalnih internet domena.
VIŠE >

Šta sve možeš sa svojim domenom…

Na pitanje "Šta sve možeš sa svojim domenom?" postoji sedam odgovora, korisnih primera za svakoga ko želi da na pravi način ostvari svoje prisustvo na Internetu.
VIŠE >

AUDIO: Registruj čim pomisliš!

Radio spot iz promotivne kampanje RNIDS-a "Registruj čim pomisliš".
VIŠE >

VIDEO: Čiji je ovo brend?

Predavanje našeg digitalnog stratega Lazara Džamića iz Londona (Head of Brand Planning u Google ZOO), održano na Konferenciji o Internetu DIDS 2013. u Beogradu.
VIŠE >