Такође, постоји сервис за одржавање хигијене, а зове се Сопранос. У овом случају видимо комбинацију делатности и поп културе. Њихов посао је да теписи, каучи и фотеље буду опрани, а наравно да су асоцијације јасне на популарну ТВ серију The Sopranos (Сопранови), што омогућава памтљивост и доказује духовитост и довитљивост власника.
У Београду постоји фирма која израђује врата. Назив фирме је Бата врата. И њихово поље деловања је јасно, па име постаје изузетно занимљиво и јасно. Имајући у виду да је у имену надимак, фирма делује људски топло и присно, нарочито ако узмемо у обзир риму која се налази у називу „Бата врата”. Име фирме је као кад бисмо у именик мобилног телефона уписали мајстора, јер обично уписујемо име па мајсторово занимање. Овога пута, име из именика постало је име фирме, Бата врата, а неко је тај обичај искористио на креативан начин.
Ако обратимо пажњу и потражимо још занимљивих и ефектних назива, наићи ћемо на дестилерију за производњу џина која се зове Злочин и казан. То је феноменална интервенција и игра речи са делом Достојевског. Мењањем позиција слова Н и А, од „Злочин и казна” дошло се до имена „Злочин и казан”. Занимљива је и идеја о називу самог производа, јер је „џин” исписано ћирилицом ЏИН, те се може повезати и са џиновским бићем, као и са алкохолним пићем џином (dry gin).
Нека имена се не могу тек тако лако адаптирати, па ако упоредимо цене аутомобила, видећемо да је на нашем тржишту полован „форд куга” (Ford Kuga) мало јефтинији од сличних аутомобила исте класе. Врло вероватно да цена одражава чињеницу да људи беже од имена, иако је аутомобил добар.
Проблем са именом имало је и пиво „корона” (Corona), које су за време пандемије људи избегавали што због сујеверја, што због назива који је био синоним за болест.
Занимљиво је и име дестилерије из Прањана. Породица Продановић прави ракију, а у спомен на акцију Ваздушни мост (Operation Halyard), која се догодила 24. јула 1944. године, кад је спасено преко 500 америчких пилота, називи њихових ексклузивних ракија су „Мисија” и „Дакота”. То су имена која имају тежину, емотивну вредност, везу историје и поднебља, и занимљив лого.
Подједнако је занимљиво да су ове ракије освојиле награде на фестивалу жестоких пића који носи назив Жестивал. Сјајно име за фестивал, добијено, наравно, комбинацијом речи „жестина” и „фестивал”.
Књижаре Booka такође имају звучно и добро име, јер су добра комбинација енглеске речи за књигу и јасне асоцијације на буку. Наравно да ће се поред парламента наћи кафић Парламент, али је много емотивније што се у близини школе „Дринка Павловић” налази кафић који се зове једноставно Дринка.
Име кад је добро, има своју причу и рефлектује делатност. Име нас одаје. Зато је пожељно бити креативан, али не и баналан. Бити духовит, али не смешан. Бити озбиљан, али не преозбиљан. Важан је тренутак, важна је локација, околности и визија да знамо како ће то име служити у будућности.
Није важно да ли је име за Инстаграм страницу или кафић, перионицу аутомобила или сајт за половну одећу, име мора да одговара, да буде звучно и да људи на њега реагују добро.
Приликом давања имена (свом бизнису), треба имати на уму: Име нас одаје, али и продаје!