Како (ре)брендирати најслабији дан?

FacebookLinkedinEmail
02.06.2024.
Како (ре)брендирати најслабији дан?
У свету интернет трговине, сваки дан носи са собом своје изазове и прилике. Поред безброј канала комуникације и оглашавања, циљева, сегментације, није једноставно одлучити које метрике пратитити. А још нисмо садржај и креативу споменули.

Истражујемо како унапредити резултате најслабијег дана, зашто то може да буде корисно, и пружамо вам корисне савете за активирање купаца и унапређење перформанси за дан у недељи са мањом посетом.

Срећни понедељак, шашава среда, плави петак…

Активирање купаца одређеног дана постоји одувек. У мору реклама које вас свакодневно затрпавају, и те како ћете приметити поменуте (ре)брендиране дане. Само је потребно да знате да то није нечији пуки хир, већ добро израчуната и анализирана кампања.

Оно што овде желимо да урадимо јесте да појачамо активност постојећих купаца, али можда и да досегнемо до нових, креирањем кампање која не зависи од других, која никоме „не стаје на прсте“, која нема везе са празницима и која даје нама потпуну контролу. Шта то у пракси значи?

То значи да ви одређујете правила, бенефите, па чак и дан у недељи када се акција спроводи.

Једно од питања које се поставља јесте како одабрати дан за активацију посебних акција. Иако је одговор на ово питање једноставан, потребно је заврнути рукаве и урадити „домаћи задатак”.

Анализирајте карактеристике својих купаца и идентификујте дан у недељи који континуирано бележи најслабије резултате.

На који начин активирати купце?

Поставите себи питање: „Шта је вредан бенефит за моје купце?"

У зависности од ваше делатности, размислите о посебним попустима, бесплатној достави, субвенционисању куповине, ексклузивним понудама или чак ограниченим издањима производа.

Комуницирајте са својом публиком путем друштвених мрежа и е-поште, наглашавајући јединствене предности куповине управо тог дана.

Шта нам све бројеви и анализа могу рећи?

Анализа података игра кључну улогу у великом броју кампања.

Проучите резултате како бисте идентификовали обрасце понашања купаца. Оно што може додатно да вам буде занимљиво, а сходно теми овога текста, концентришите се на бројеве који се односе на појединачне дане и истражите разлоге зашто су ти дани мање активни. То ће вам пружити одличан темељ за даље планирање кампање.

Разумевање овог обрасца омогућиће вам да циљате специфичне дане, ради повећања ангажмана и конверзија.

Креирање кампања

Када идентификујете дан с најмањом активношћу, креирајте маркетиншку кампању око тог дана.

Употребите све расположиве алате и канале комуникације како бисте најавили своју нову кампању коју ћете понављати из недеље у недељу.

Постарајте се да ваша кампања буде довољно привлачна да би привукла пажњу тренутних купаца, али и довољно атрактивна да привуче нове, потенцијалне купце.

Закључак

(Ре)брендирање најслабијег дана у недељи може бити кључ за повећање продаје и ангажовања купаца.

Покушајте да, бар на тренутак, изађете из ципела свакодневице и погледате ширу слику свог онлајн бизниса.

Анализирајте податке, идентификујте обрасце понашања и сачините паметну стратегију како бисте унапредили перформансе ваше интернет трговине.

Срећно!

FacebookLinkedinEmail