Acante: Синоним за чоколадне корпоративне поклоне

FacebookLinkedinEmail
13.07.2023.
Acante: Синоним за чоколадне корпоративне поклоне
Желите ли да обрадујете и наградите запослене за уложени труд или да се захвалите клијенту на успешној пословној сарадњи? „Acante”, бренд специјализован за корпоративне поклоне, иза кога стоји брачни пар Борис и Сања Пезељ, побринуће се за то на најслађи могући начин.

Уз њихове врхунске белгијске пралине и чоколаде у луксузном и персонализованом паковању свакоме можете приредити слатку радост и задовољство уживања у разноврсним укусима.

Како је настао „Acante”?

Борис Пезељ: У индустрији кондиторских производа присутни смо више од деценије и то са брендом „Candy Universe”, који представља малопродају, тзв. pick and mix слаткиша, по тржним центрима у Београду, Новом Саду, Крагујевцу и Нишу.

Са већ позамашним искуством, 2019. године покренули смо „Acante”, бренд који искључиво сарађује с фирмама и корпорацијама, тј. малим и великим предузећима на пољу израде корпоративних поклона по жељи.

Сања Пезељ: У основи, ми прилагођавамо корпоративне поклоне у сваком погледу: од комбинације чоколадних дражеја, белгијских чоколада и пралина, до изгледа и дизајна саме амбалаже. Током четири године пословања стекли смо поверење многих клијената на овом пољу, о чему сведочи и чињеница да нам се постојећи клијенти увек изнова враћају.

Како се родила идеја да правите баш корпоративне поклоне?

Борис Пезељ: Први упит смо добили још давне 2014. године, када је једна банка од нас наручила 2.000 пословних поклона. У том тренутку, то је за нас био шлаг на торти поред редовног пословања. Ипак, иако смо прихватили посао, услед извесних оперативних ствари, у том тренутку смо морали да се усредсредимо на малопродају и оставимо на чекању читаву идеју о корпоративним поклонима.

Сања Пезељ: Неколико година касније, та идеја се поново појавила, а све захваљујући нашим „Candy Universe” муштеријама. Оне су нас подсетиле да разноразне комбинације слаткиша могу послужити као изврстан корпоративан поклон. Наиме, већ смо имали сјајан асортиман квалитетних производа и занимљиво дизајнирана паковања, па се постављало питање зашто не бисмо израђивали и пословне поклоне.

Стога смо 2019. године одлучили да се посветимо прављењу корпоративних поклона. Основали смо бренд „Acante”, направили сајт посвећен фирмама и компанијама, додали нове производе и дизајнирали одговарајућу амбалажу коју је могуће брендирати према жељи и потребама наручиоца. Имали смо среће да се читав подухват од самог почетка показао као пун погодак.

Како долазите до клијената?

Сања Пезељ: Искључиво путем нашег присуства на интернету, препорука и људи који су имали прилике да пробају производе које нудимо уз наш први бренд, „Candy Universe”.

Такође, кроз тендере често конкуришемо за послове али, нажалост, дешава се да будемо „жртве” нелојалне конкуренције.

Колико је компликовано склопити договор са клијентом као што је једна корпорација?

Борис Пезељ: То је врло сложен процес. Испрва то нисмо знали, па смо, унутар различитих фирми, комуницирали са свима: од маркетинг менаџера, преко кадровске службе, до директорове секретарице. Међутим, то је резултовало добијањем опречних информација, тако да се дешавало да заправо не знамо шта тачно клијент жели. Ипак, на време смо схватили да нам је неопходна помоћ особе која поседује адекватно искуство у оваквој врсти пословања. Тако смо ангажовали нашег колегу Миљана, који нам је веома помогао и подучио нас коме у једној фирми треба да се обратимо за остваривање оваквог вида сарадње.

Када сте знали да сте на правом путу?

Сања Пезељ: То је било услед сарадње са Адико банком. Стицај околности је био такав да нас је маркетиншка агенција са којом су сарађивали контактирала непосредно пред догађај који је био веома важан за ту банку. Што би се рекло, „у минут до 12”. Уз све то, имали су веома специфичан захтев – да им обезбедимо брендирана троугласта паковања пралина за њихове пословне сараднике.

Не могу да кажем, било је веома захтевно испунити њихове жеље у тако кратком року. Ипак, успели смо да све обавимо крајње експресно и уз пружање максималног квалитета. Након догађаја, своје задовољство и одушевљење клијент нам је исказао писаним путем. Тада смо, без лажне скромности, порасли у сопственим очима.

Који су највећи изазови са којима се суочавате у свом послу?

Борис Пезељ: То су дефинитивно и без икаквог поговора, рокови. Једноставно, многим фирмама обезбеђивање корпоративних поклона није ставка коју стално имају у фокусу. Зато се неретко дешава да на њих забораве или их одлажу, све док не дође последњи тренутак. Наравно, дајемо све од себе како би испунили сва очекивања оваквих клијената и улажемо додатне напоре, али све то нам појачава стрес. Зато увек апелујемо да нам се јаве на време.

Да не грешимо душу, наравно, има оних који још током лета договарају корпоративне поклоне за Нову годину и таквим клијентима смо онда у могућности да испунимо и најкомпликованије захтеве.

Сања Пезељ: Један клијент нам се, на пример, јавио 30. децембра, панично тражећи да му већ за наредни дан спремимо поклоне за запослене. Куд ћемо, шта ћемо, сви смо се сјатили и остали до ситних сати. Истини за вољу, нисмо стигли да избрендирамо паковање јер је заиста било немогуће то спровести у дело, али све остало је било завршено на време.

Ово искуство нас је научило да увек остављамо мало луфта за такве купце и наоштримо се за рад у цајтноту.

Колико раније треба да се клијенти јаве за пословне поклоне?

Сања Пезељ: Имамо клијенте који с нама договарају годишњу набавку и то је идеалан сценарио. Зашто? Зато што клијент тада добија убедљиво најнижу цену, а ми имамо довољно времена да припремимо адекватну амбалажу. Такви су, на пример, А1, Штрабаг (Strabag), Хеморфарм и многи други клијенти.

Борис Пезељ: Ако је пак реч о појединачној куповини, рецимо за Нову годину, онда је најбоље да нам се јаве у септембру-октобру. Није на одмет оставити могућност клијенту да направи некакву ревизију својих жеља, типа: које би производе желели у поклону, коме све желе да га пласирају и какав ефекат желе да с њим остваре. Наравно, уколико немају никакву замисао, ми смо ту да им да понудимо прегршт предлога.

Показало се да је то најбоља пракса којом се осигурава да наручилац буде презадовољан крајњим исходом.

Колико вам значи сам сајт за пословање?

Сања Пезељ: Једном речју, неописиво. Ми се трудимо да будемо максимално транспарентни, па отуда на сајту бренда „Аcante” потенцијални клијенти могу да виде све доступне производе, да их упореде, сазнају цену и одаберу. Читав сајт је креиран с намером да купцима читав процес одабира корпоративног поклона што мање узурпира време и скрати поступак креирања поруџбине. Дакле, на њима је само да изаберу производ и количину.

Зашто сте одабрали .rs домен?

Борис Пезељ: Одговор на то питање је кристално јасан: ми смо домаћа фирма која послује у Србији. Ни у једном тренутку се није постављало питање који ћемо домен узети. Један нам је био све време на памети, а то је .rs домен.

 

 

FacebookLinkedinEmail