Bleyzer: Izvanredna garderoba za izvanredne žene

FacebookLinkedinEmail
13.04.2024.
Bleyzer: Izvanredna garderoba za izvanredne žene
Svaki njihov odevni predmet je izrađen od pažljivo odabranih, prirodnih i visokokvalitetnih materijala, s krojem takvim da nesumnjivo odoleva prolaznim modnim trendovima. Dizajnerka Daniela Draganov je pre više od decenije pokrenula brend Bleyzer, čija je suština, kako kaže, stvaranje izvanredne garderobe za izvanredne žene.
Danielina desna ruka, Violeta Radulović, smatra da iskustvo i užitak koje Bleyzer nudi u svom Hub-u na Kosančićevom vencu samo može da se meri s najvećim svetskim modnim brendovima.

Kad je nastao Bleyzer?

Violeta Radulović: Daniela je pokrenula Bleyzer pre više od decenije. Isprva se ovaj brend bavio proizvodnjom kožne galanterije, ali s vremenom je to preraslo u izradu unikatne ženske garderobe.

Počeli smo s jednom krojačicom, pa smo tako, malim koracima, iz godine u godinu, izrasli u tim koji čine tri krojačice, jedna modelarka, koleginica iz marketinga, kolega iz prodaje. Nigde ne žurimo, osluškujemo i pratimo, kako potrebe brenda, tako i potrebe tržišta.

Danas imamo kolekcije za svako godišnje doba i redovno dodajemo nove odevne komade od prirodnih materijala.

Kako je Bleyzer dobio naziv?

Daniela Draganov: Dok sam odrastala, u našoj porodici se oduvek za sako govorilo blejzer, pa mi je samim tim ta reč bila prva asocijacija kada sam razmišljala o nazivu brenda. Na umu je bila oštra i jasna forma, te se Bleyzer sa Y nekako sam nametnuo.

Kako dolazite do klijenata?

Violeta Radulović: Uglavnom preko preporuke. Tokom decenije postojanja, imamo veliki broj predivnih žena koje s uživanjem kupuju i nose naše modele. Naravno, tu su i drugi marketinški kanali komunikacije, ali je ipak ta preporuka neprocenjiva. Iz godine u godinu tržište sve više prepoznaje kvalitet domaće proizvodnje.

Imamo i znatan broj klijenta iz inostranstva koji poručuju preko veb-stranice.

Cilj našeg marketinga je da kupce dobro upoznamo, da ih shvatimo tako dobro da proizvodi koje kreiramo budu takvi da im u potpunosti odgovaraju i da se sami prodaju.

Poslovna filozofija nam je takva da kupca stavljamo u centar aktivnosti i čitave organizacije.

Gde vas klijenti mogu naći?

Violeta Radulović: Moda je dostupna u meri u kojoj su dostupni i kanali komunikacije. Otuda dinamične komunikacione promene, s akcentom na masovnim interakcijama, snažno doprinose tome da se moda sa pijedestala nedostupnosti i nedostižnosti – na kom je decenijama, pa i vekovima – „spusti” u svaki kutak sveta i, više nego ikada, bude podjednako dostupna svima.

Sedište nam je na Kosančićevom vencu, u Ulici Dobrice Ćosića 7, a svaki naš proizvod se može poručiti na sajtu, kao i na društvenim mrežama

Inače, iako smo smešteni na Kosančićevom vencu, odnosnu u centru Beograda, naš lokal nije u prometnom delu, što je donekle i bila ideja. Naime, nama ne treba izlog jer je suština u samom iskustvu kupovine i u kvalitetu naših proizvoda i to nas najbolje predstavlja.

Kako biste definisali garderobu koju proizvodite?

Violeta Radulović: Modna industrija obuhvata širok dijapazon vrsta, struktura i obima poslova koji se obavljaju u cilju da se zadovolje potrošači. Naše opredeljenje je business cesual. Kada nam neko postavi ovo pitanje, volimo da citiramo Oskara Vajlda:

„Moda pruža čoveku sigurnost kakvu ni religija nije uspela da mu pruži.”

Možda je baš to odgovor, težimo ka tome da garderoba koju proizvodimo pruži sigurnost.

Nikako se ne uklapamo u ono što je trenutno moderno na tržištu. Naši modeli su oštrih linija i jasnog kroja – onako kako ih Daniela dizajnira. I to, s razlogom, nikada ne izlazi iz mode.

Šta je ono što izdvaja Bleyzer od drugih brendova?

Violeta Radulović: Vanvremenski modni stil, kao i doživljaj koji svaki pažljivo sašiveni komad odeće izazove kod naših kupaca.

Svaki komad odeće se ručno šije i to isključivo od prirodnih materijala: vune, lana, pamuka, viskoze, svile.

Dakle, pored unikatne garderobe, vi nudite i podjednako unikatno iskustvo?

Violeta Radulović: Naš Hub nije zamišljen kao prodavnica. Na jednom mestu je proizvodnja, zvuk mašina za šivenje, miris prirodnih materijala, para od pegle, ali i dobra muzika, kafa i domaća rakijica. U našem prostoru je veoma neobična energija. Različite, divne žene koje su naši klijenti, kao i ceo Bleyzer tim, doprinose tome.

Volimo da organizujemo i književne večeri, spajamo modu, poeziju i vino, a često organizujemo i humanitarne događaje.

Ovde dolazi do razmene energije, iskustava, interesovanja i životnih stilova.

To se najbolje ogleda tokom tzv. Bleyzer Hub Day-a: svake srede radimo produženo, do 20 časova, i tada razmenjujemo energiju i iskustva, bez ikakve obaveze da se nešto kupi.

Sa preko 16.000 pratilaca, vrlo ste popularni na Instagramu.

Violeta Radulović: Instagram se ubrzano razvija i raste, potvrđujući da je fotografija dominantni digitalni format koji danas korisnici rado konzumiraju i još radije ih dele sa svojim prijateljima. Na našem profilu s puno ljubavi objavljujemo fotografije naših prijateljica i kupaca u Bleyzer modelima. Inače, drugarice uživaju da nam budu modeli.

Koliko vam sajt znači u poslovanju?

Daniela Draganov: Onlajn šop nam je veoma koristan. Povećana posećenost sajta dešava se u periodu sezonskih sniženja. Naše klijentkinje su uglavnom zaposlene žene, majke, s mnogo obaveza i aktivnosti tokom dana, i odgovara im onlajn kupovina, posebno kada je u autletu nekoliko komada njihovog omiljenog modela.

Uzgred, dostava za naše kupce širom Srbije je besplatna za sve porudžbine preko sajta.

Zašto ste izabrali .rs domen?

Daniela Draganov: Kad god bih kupovala neki komad garderobe s italijanskog ili francuskog sajta, njihov domen bi uvek bio domaći, kao svojevrsni dokaz porekla proizvodnje. I to mi se dopalo, pa sam otuda i odabrala .rs domen.

FacebookLinkedinEmail