Владимир Церић је саобраћајни инжењер, бивши (IT) новинар који се бави креирањем садржаја више од 20 година. Преко 15 година ради у маркетингу, а специјализовао се за рад са технолошким компанијама. Неке од компанија са којима је радио су Siemens, Microsoft, Samsung, GFI Software, Adverity, као и многе друге.
Са њим смо причали о битним стварима у Content marketingu и добили одговоре на следећа питања:
1. Зашто компаније користе Content marketing?
2. Које су предности и мане Content marketinga?
3. Да ли се исплати улагање у Content marketing?
4. Еволуција Content marketingа, на чему је био фокус раније, а на чему је сада?
5. Савет: на шта треба да се фокусирају мала и средња предузећа када је Content marketing у питању?
Погледајте интервју и не пропустите да чујете одговоре на ова кључна питања за ваше пословање.