Зубарка на интернету

FacebookTwitterLinkedinEmail
10/09/2016
Зубарка на интернету
Аутор: ТАГ Медиа

РНИДС: Изабрани сте на нашем конкурсу „Прави примери интернет присуства“, као мала привредница, успешна у свом послу, али и у свом наступу на интернету. По чему се разликујете од конкуренције?

ДР САЊА СТАНКОВИЋ-МИЧИЋ: По употреби нових технологија у циљу маркетинга, едукације и помоћи пацијентима. Пре свега, наш интернет сајт mojazubarka.co.rs, као и друштвене мреже на којима смо присутни, а такође и стална онлајн комуникација са посетиоцима, које охрабрујемо да нам поставе питања преко мејла или да онлајн закажу термин.

Шта бисте посебно истакли о фирми и њеном пословању?
Успели смо да за мање од пет година постојања постанемо препознатљив бренд у Нишу.

Зашто сте почели да користите интернет у пословне сврхе?
Зато што смо се фокусирали на млађу генерацију која је окренутија новим технологијама.

Зашто сте изабрали да на интернету будете присутни баш на .RS домену?
Циљна група су људи из Србије, прецизније из Ниша и околине. Зато смо се одлучили за национални интернет домен .RS, како бисмо били испред конкуренције на интернет претраживачима.

Да ли се пословни модел променио од кад користите интернет?
Од првог дана је пословни модел био базиран на коришћењу интернета, тако да се са временом само усавршавао, али није мењао.

Да ли на сајту омогућавате неке додатне услуге које не бисте могли да пружате без интернета?
На сајту могу да се заказују термини интервенција и постављају питања у вези са стоматолошким проблемима. Пацијенте охрабрујемо да користе веб сајт, тако што дајемо попуст од 10% за онлајн заказивање и бесплатан први преглед.

Да ли на Интернету радите нешто што је иначе неуобичајено за бизнис као што је ваш?
Кажу да лекари и техника не иду руку под руку. У нашој ординацији се трудимо да докажемо како то мишљење није истинито. Интернет је постао место где можете да дођете до нових информација везаних за развој стоматологије и пружа могућност да буде тас на ваги који ће довести пацијента баш у нашу ординацију.

Како мерите успешност свог интернет присуства?
Пратимо број посета преко алата Google Analytics и Webmastertools, као и по броју питања која стижу на адресу е-поште pitanja@mojazubarka.co.rs.

Како промовишете свој бизнис на интернету?
Преко друштвених мрежа, сајтова за групну куповину, пријатељских сајтова и свог сајта.

У којој мери промовишете своју физичку локацију, а у којој мери свој сајт?
Физичка локација је најбитнија, јер још нисмо успели да нађемо начин за поправку зуба онлајн ;) Али користимо интернет да поделимо своје теоријско знање са потенцијалним пацијентима како бисмо их убедили да тестирају наше практично знање. Зато је интернет промоција врло важна. А када пацијент једном дође, настави да долази.

Које посебне е-сервисе користите на свом интернет сајту?
Онлајн заказивање и консултације за наше пацијенте.

FacebookTwitterLinkedinEmail