pitajte.rs вебинар: Водич за е-трговину током празничне продајне сезоне

FacebookLinkedinEmail
08.11.2021.

Новембар и децембар су постали месеци током којих jе активност е-трговаца све израженија. Празнични попусти, акције и распродаје маме купце не само из физичких, већ и из виртуелних излога продавница. Понуде нам се приказују на друштвеним мрежама, када претражујемо интернет, на банерима сајтова, стижу нам у њузлетерима.

Како привући пажњу купаца током најактивније продајне сезоне, али и оправдати поверење купаца који су изабрали баш нашу е-продавницу, била је тема трећег по реду pitajte.rs вебинара. Иван Танасковић, стручњак за е-трговину, дао је одговоре на ова али и бројна друга питања о комплетном циклусу продаје на интернету.

Ivan Tanasković pitajte.rs

Иваново предавање обухватило је десет кључних тачака онлајн продаје, од припреме лагера, до оглашавања и бриге о корисничком искуству.

  1. Прва ствар о којој трговци треба да размишљају је темељна припрема за акције што подразумева преглед лагера, количине на стању, припрему адекватног асортимана, разматрање цена и синхронизацију понуде са доступношћу артикала. Формула коју је Иван навео гласи: производи-количине-асортиман-цене-синхронизација.
  2. Оглашавање празничних понуда је начин да привучете купце на свој сајт користећи неку од популарних огласних платформи. Оглашавање на Гугл платформи је врло корисно јер пружа додатне увиде у интересовања купаца. Међутим, исто тако драгоцен увид даје и праћење шта људи претражују на вашем сајту, које производе или коју услугу.
  3. Није довољно да купац дође на сајт и обави куповину ако испорука поруџбине касни у недоглед. Достава је кључна карика, а купцима се може понудити више додатних опција од заказивања испоруке, преузимања у радњи, до коришћења пакетомата.   
  4. Важно је купцима омогућити да плаћају на више начина.
  5. Корисничка подршка у данашње време не подразумева само доступност купцу и одговоре на питања која има, већ је и начин да му понудите додатни производ или услугу.
  6. Техничка подршка је сегмент о ком морате мислити. Не желите да се нађете у ситуацији у којој ваш сајт не може да издржи велики број посета, садржај се споро учитава, странице нису довољно брзе и добро оптимизоване за мобилни приказ и сл.
  7. Које канале комуникације да користите? Направите план! Нећете исто комуницирати са купцем који је куповао раније и оним коју је ту први пут. Сваки купац има свој омиљени канал комуникације, прилагодите поруку каналу коју купац бира.
  8. Сегментација корисника је кључ да праву поруку испоручите правим каналом и да контакт постане купац.
  9. Листа чекања омогућава купцима ексклузивитет, да први добију информацију о акцији и прилику да купе по повлашћеним условима или уз додатну вредност.
  10. Користите УТМ кодове – пратите перформансе и резултате кампања, сегментирајте публике и боље пласирајте огласе.

Ivan Tanasković pitajte.rs 2

Иван је упутио више савета како се припремити и као реализовати празничне кампање:

- Непријатна изненађења никад нису добродошла, поготово не током продајног дела сезоне. Пре покретања сезонских акција увек се треба темељно припремити.

- Направите „шта ако“ план. Рецимо, шта ћете урадити и понудити купцу ако испорука артикла који жели да поклони баш одређеног датума касни?

- Оставите своје мишљење по страни и тестирајте кампање на својој е-продавници, тестирајте реакције купаца.

Презентацију Ивана Танасковића „Како продавати током најактивније продајне сезоне“ можете да преузмете на линку.

Иван је одговарао и на питања публике, а ово су нека од њих:

  • Да ли су крсне славе интересантне за кампање и како их искористити?
  • Колико је важна локализација продавница и кампања, поготово уколико је продавница намeњена за више тржишта?
  • Шта је главни покретач купцима да се одлуче за моју понуду?
  • Који су обавезни елементи који морају да се нађу на сајту моје електронске продавнице (пре и током акција)?
  • Којих пет основних елемента се мора наћи на лендинг странци кад је користимо за продајну акцију?

Погледајте комплетан снимак pitajte.rs вебинара „Како продавати онлајн током најактивније (празничне) продајне сезоне“ и Иванове одговоре на питања публике:

Следећи pitajte.rs вебинар заказан је за 3. децембар 2021.

FacebookLinkedinEmail