pitajte.rs вебинар: Како креативци решавају проблеме?

FacebookLinkedinEmail
30.05.2024.
pitajte.rs вебинар: Како креативци решавају проблеме?
Јун започињемо новим издањем pitajte.rs вебинара који смо посветили креативном процесу и креативном решавању проблема. О овој теми говори Милош Скокић, суоснивач агенције Жишка.

У адвертајзингу се проблеми решавају увек на исти начин. Клијент припреми бриф - опис проблема. Агенција одреди неколико стручњака који се осаме негде на више недеља. Читају бриф, читају истраживања, размишљају, раде ко зна шта… и након тога се појаве преуморни sa PPT презентацијом од 100+ слајдова који би требало да донесу решење.

Али како заправо тај процес изгледа? Шта се дешава иза завесе? Брејнсторминг сесије од осам сати? Самостални рад или рад у групи? Гомила истраживања и пешачког рада или јурење за тренуцима луде инспирације? Да ли ту постоје улоге? Јасно дефинисани кораци? Или је то процес сличнији призивању кише, мистичан, мрачан, али увек забаван?

Начин на који креативци у агенцијама раде на решавању проблема је често погрешно схваћен, али након ближег посматрања, може бити веома користан било коме, у било ком окружењу, ако покушава да схвати и обради велики број информација и да смисли нешто ново и корисно. Међутим, креативни процес није сасвим интуитиван и ако пробате да га организујете „по осећају“ можете завршити фрустрирани или са уверењем да „брејнсторминг не ради“. Не ради, јер не ради све. Ради само једну малу ствар у једном делу дивергентног процеса. И то само ако је одлично припремљен.

Питања на која одговара овај вебинар су:

  • Чему служи брејнсторминг?
  • Како се смишљају нове ствари?
  • Како се ради припрема и истраживање у креативном процесу?
  • Да ли је бољи индивидуални или групни рад?
  • Шта је конвергенција, а шта дивергенција у креативном раду?
  • Како препознати добру идеју?
  • Шта је прототиписање и мокаповање?
  • Које су нове тенденције у организацији креативног рада?

Милош Скокић је суоснивач агенције Жишка, креативни директор и креатор садржаја. Адвертајзингом се бави од 2013. године, са фокусом на дигитални маркетинг и садржај. Постао је предузетник 2016. од када се оријентише на организацију креативног рада и адвертајзинг у генералном смислу. Говорник је на регионалним конференцијама, један је од DIMAQ тренера, и често жирира адвертајзинг фестивале. Стално истражује формате и нове креативне изразе, а Жишка подкаст, његов гејминг Јутјуб канал и ТикТок профил посвећен „штреберској“ култури су неки од последњих успешних пројеката или само забавних хобија. Тешко је проценити.

Уколико вам је ова тема занимњива и корисна, погледајте 5. јуна у 20 часова премијерно издање pitajte.rs вебинара на Јутјуб каналу РНИДС-а.

Позивамо вас да у коментарима поставите питања везано за ову тему, а Милош ће се потрудити да на њих одговори током трајања вебинара.

Наредних месеци очекују нас нови вебинари, а ви предложите предаваче и припремите питања. Погледајте и друге pitajte.rs вебинаре. 

Пратите наше садржаје на domen.rs као и објаве на друштвеним мрежама да бисте били у току са свим корисним и занимљивим садржајима које објављујемо, као и да бисте сазнали теме предстојећих вебинара. Или се пријавите на наш њузлетер Доменске вести и све наведене и бројне друге информације стизаће једном месечно у ваш инбокс.

FacebookLinkedinEmail