pitajte.rs вебинар: 9 савета за паметно оглашавање на друштвеним мрежама

FacebookLinkedinEmail
22.03.2022.

Ако вам се често чини да вас „алгоритам мрзи“, да вам платформе на којима се оглашавате „једу паре“ јер нема позитивних ефеката на ваше пословање, можда није све до платформе, можда је нешто и до начина на који постављате огласе, одређујете циљеве оглашавања, начелно до начина на који обликујете свој пословни наступ на интернету. Кажу да је оглашавање на интернету лако, наравно, уколико знате како - и да се оглашавате и да добијете највише за свој новац.

Пратите ново издање pitajte.rs вебинара 1. априла од 20 часова, а Александар Радукин, перформанс менаџер и суоснивач дигиталне aгенције Homepage, иако датум налаже супротно, говориће врло озбиљно о основама оглашавања на друштвеним мрежама, пре свега Фејсбуку и Инстаграму. 

Вебинар је намењен онима који се тек упуштају у оглашавање на овим платформама, било као почетници у дигиталном маркетингу или фирме које тек развијају своје онлајн пословање и настоје да постигну максималне резултате у односу на уложена средства.

Кроз девет савета, Александар даје одговоре на девет питања важних за постављање кампања које дају резултате.  

  1. Зашто морате имати сајт да бисте се успешно оглашавали онлајн?
  2. Зашто је безбедност на првом месту?
  3. Шта су Business и Ads менаџери и зашто се не boost-ују постови?
  4. Шта је Pixel и како се подешава?
  5. „Свето тројство“ – како до садржаја, позива на акцију и адекватне публике?
  6. Публике – кога се то тиче?
  7. Плејсменти – који формат и на којој мрежи воли ваша публика?
  8. Циљеви – како подесити циљ кампање, а да не баците новац?
  9. Како знати да кампање раде?

Шта још желите знати о оглашавању на друштвеним мрежама? Поставите питање предавачу на овом линку!

Александар Радукин јеDigital Performance Manager и експерт за оглашавање на интернету. Један је од пионира дигиталног маркетинга у Србији који за себе воли да каже да је има мајндсет фокусиран на високе циљеве и резултате. Специјалиста је за перформанс оглашавање, пројектовање продајних левака, примену "machine learning" система и остваривања пословних циљева клијената. Сертификовани Google и Facebook партнер, као и LinkedIn Ads експерт. Оснивач је креативне дигиталне агенције Homepage и предавач на Homepage Academy.

Пратите вебинар на Јутјуб каналу РНИДС-а:

О pitajte.rs вебинарима

Организујемо их са циљем да понудимо одговоре на бројна питања о пословању на интернету. Сваког првог петка у месецу од 20 часова можете да пратите вебинаре на којима ће изабрани стручњаци говорити о различитим изазовима које онлајн бизнис доноси, али и одговарати на конкретна питања из области за коју су стручни, а која постављате ви!

Поставите питања и предложите предаваче за предстојеће pitajte.rs вебинаре.

Пратите наше садржаје на domen.rs, објаве на друштвеним мрежама и Јутјуб канал РНИДС-а да бисте сазнали теме предстојећих вебинара. Или се пријавите на наш њузлетер Доменске вести и све наведене и бројне друге информације стизаће једном месечно у ваш инбокс.

FacebookLinkedinEmail