Zubarka na internetu

FacebookTwitterLinkedinEmail
10/09/2016
Zubarka na internetu
Autor: TAG Media

RNIDS: Izabrani ste na našem konkursu „Pravi primeri internet prisustva“, kao mala privrednica, uspešna u svom poslu, ali i u svom nastupu na internetu. Po čemu se razlikujete od konkurencije?

DR SANJA STANKOVIĆ-MIČIĆ: Po upotrebi novih tehnologija u cilju marketinga, edukacije i pomoći pacijentima. Pre svega, naš internet sajt mojazubarka.co.rs, kao i društvene mreže na kojima smo prisutni, a takođe i stalna onlajn komunikacija sa posetiocima, koje ohrabrujemo da nam postave pitanja preko mejla ili da onlajn zakažu termin.

Šta biste posebno istakli o firmi i njenom poslovanju?
Uspeli smo da za manje od pet godina postojanja postanemo prepoznatljiv brend u Nišu.

Zašto ste počeli da koristite internet u poslovne svrhe?
Zato što smo se fokusirali na mlađu generaciju koja je okrenutija novim tehnologijama.

Zašto ste izabrali da na internetu budete prisutni baš na .RS domenu?
Ciljna grupa su ljudi iz Srbije, preciznije iz Niša i okoline. Zato smo se odlučili za nacionalni internet domen .RS, kako bismo bili ispred konkurencije na internet pretraživačima.

Da li se poslovni model promenio od kad koristite internet?
Od prvog dana je poslovni model bio baziran na korišćenju interneta, tako da se sa vremenom samo usavršavao, ali nije menjao.

Da li na sajtu omogućavate neke dodatne usluge koje ne biste mogli da pružate bez interneta?
Na sajtu mogu da se zakazuju termini intervencija i postavljaju pitanja u vezi sa stomatološkim problemima. Pacijente ohrabrujemo da koriste veb sajt, tako što dajemo popust od 10% za onlajn zakazivanje i besplatan prvi pregled.

Da li na Internetu radite nešto što je inače neuobičajeno za biznis kao što je vaš?
Kažu da lekari i tehnika ne idu ruku pod ruku. U našoj ordinaciji se trudimo da dokažemo kako to mišljenje nije istinito. Internet je postao mesto gde možete da dođete do novih informacija vezanih za razvoj stomatologije i pruža mogućnost da bude tas na vagi koji će dovesti pacijenta baš u našu ordinaciju.

Kako merite uspešnost svog internet prisustva?
Pratimo broj poseta preko alata Google Analytics i Webmastertools, kao i po broju pitanja koja stižu na adresu e-pošte pitanja@mojazubarka.co.rs.

Kako promovišete svoj biznis na internetu?
Preko društvenih mreža, sajtova za grupnu kupovinu, prijateljskih sajtova i svog sajta.

U kojoj meri promovišete svoju fizičku lokaciju, a u kojoj meri svoj sajt?
Fizička lokacija je najbitnija, jer još nismo uspeli da nađemo način za popravku zuba onlajn ;) Ali koristimo internet da podelimo svoje teorijsko znanje sa potencijalnim pacijentima kako bismo ih ubedili da testiraju naše praktično znanje. Zato je internet promocija vrlo važna. A kada pacijent jednom dođe, nastavi da dolazi.

Koje posebne e-servise koristite na svom internet sajtu?
Onlajn zakazivanje i konsultacije za naše pacijente.

FacebookTwitterLinkedinEmail