pitajte.rs vebinar: Brendovi koji prkose

FacebookLinkedinEmail
07.02.2023.

U sredu, prvog dana februara, održan je pitajte.rs vebinar pod nazivom ''Brendovi koji prkose''.

Na vebinaru je bilo reči o brendovima koji su odbacivali stereotipe, prkosili očekivanom i izlazili iz svoje zone komfora, a o ovoj temi govorio je Dušan Simić, direktor za strateško planiranje u agenciji Communis.

U ovom izdanju vebinara Dušan nam je dao odgovore na sledeća pitanja:

•    Šta je antiteza u komunikaciji i kako dolazimo do nje?
•    Koje sve faktore treba da uzmemo u obzir prilikom njenog formulisanja?
•    Koje su pozitivne strane njenog korišćenja?
•    Koji brendovi i na koji način su primenili ovu metodologiju?

Na vebinaru je dato dosta primera u kojima brendovi koriste antitezu u svojoj strategiji komunikacije, i verujemo da će vas inspirisati da i vi razmišljate o promociji brenda na malo drugačiji način.

Još puno korisnih saveta relevantnih za brendove možete pogledati na snimku vebinara:

 

Narednih meseci nas očekuju novi vebinari, a vi predložite predavače i pripremite pitanja. Pogledajte i druge pitajte.rs vebinare koje smo do sad realizovali.

Pratite naše sadržaje na domen.rs, objave na društvenim mrežama i Jutjub kanal RNIDS-a, a možete se prijaviti i na naš njuzleter "Domenske vesti" i sve informacije stizaće jednom mesečno u vaš inboks.

FacebookLinkedinEmail