Proverite da li je slobodan
Вебинари
Intervjui
Dobri primeri
![Ultimativni vodič za najkontroverzniji kanal prodaje. Dostupan je svakom biznisu, a skoro niko ga ne koristi (pravilno) [četvrti deo]](/sites/default/files/styles/article_taxonomy_term_small_/public/%C4%8Clanak/2025/mart%202025_WEBSITE%20copy%208.jpg?itok=q-S6asGp)
Ultimativni vodič za najkontroverzniji kanal prodaje. Dostupan je svakom biznisu, a skoro niko ga ne koristi (pravilno) [četvrti deo]

Sedam kopirajterskih trikova koje je potrebno da odmah primenite u svojim kontent marketing tekstovima

Pažnja, pažnja! Kako da vodite kontent marketing ako se bavite „dosadnim” poslom

AIDA model prodajnog levka − primene i nedostaci

Važnost kreativne stranputice

Direktne poruke preko SMS-a ili Votsapa u Gugl biznis profilu

Važnost lokalizacije onlajn prodavnice

Aktuelno: Šta poslodavcima donose izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana

Najnovija ažuriranja Gugl algoritama za rangiranje

Otkud čudan sadržaj na vašem domenu?!
Video
Pitanja i odgovori
-
Da li troškove Gugl i Fejsbuk oglašavanja za svoj biznis mogu da plaćam sa firmine kartice i kako da ih knjižim?
-
Da, troškovi oglašavanja vaših proizvoda, usluga ili biznisa uopšte na internetu predstavljaju deo troškova reklame i propagande koji su poslovni rashodi i kao takvi se obavezno evidentiraju u knjigovodstvu, kako bi bilansi firme na kraju godine bili realni i kako biste mogli da iskoristite ...
Odgovorila: Marija Đorđić