Proverite da li je slobodan
Вебинари
Intervjui
Dobri primeri
![Ultimativni vodič za najkontroverzniji kanal prodaje. Dostupan je svakom biznisu, a skoro niko ga ne koristi (pravilno) [prvi deo]](/sites/default/files/styles/article_taxonomy_term_small_/public/%C4%8Clanak/2022/TEKSTOVI_SAJTArtboard%201%20copy%209.jpg?itok=EvtA3DaO)
Ultimativni vodič za najkontroverzniji kanal prodaje. Dostupan je svakom biznisu, a skoro niko ga ne koristi (pravilno) [prvi deo]

Zašto su YouTube Shorts, tj. „kratki video-sadržajiʺ bitni za mala i srednja preduzeća?

Baza podataka kao autorsko delo - pojam i pravna zaštita

Lista alata koje možete koristiti za digitalni marketing

Kako da reciklirate sadržaj na blogu i iskoristite njegov pun potencijal

Novi pravni okvir za razmenu podataka između EU i SAD (EU–USA Data Privacy Framework)

Kako meriti učinak rada na daljinu?

Upoznajte Šopifaj − onlajn platformu za vašu internet prodavnicu!

Pojam i pravni aspekti nezamenljivih digitalnih tokena

Evo kako da posetioce zadržite duže na svom sajtu i povećate prodaju
Video
Pitanja i odgovori
-
Da li troškove Gugl i Fejsbuk oglašavanja za svoj biznis mogu da plaćam sa firmine kartice i kako da ih knjižim?
-
Da, troškovi oglašavanja vaših proizvoda, usluga ili biznisa uopšte na internetu predstavljaju deo troškova reklame i propagande koji su poslovni rashodi i kao takvi se obavezno evidentiraju u knjigovodstvu, kako bi bilansi firme na kraju godine bili realni i kako biste mogli da iskoristite ...
Odgovorila: Marija Đorđić